dilluns, 31 de març del 2014

"QUIÉN NO LO HA DADO TODO NO HA DADO NADA"

l'Editorial i PAULA MAQUEDA CAPDEVILA 2ESOB

http://pensamientos.cc/wp-content/uploads/2011/08/hombre-montana-cima.jpgVal la pena esforçar-se? i què vol dir l’esforç, i com ho apliquem al dia a dia?http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/5d/d5/f7/5dd5f76a7ade28fb4eede844f9bd6a28.jpg
jo penso que l’esforç s'aplica cada dia en les coses que ens costen més i també a les coses què no sabem fer o quan volem fer bé alguna cosa que ens agrada.
En el meu cas l'aplico en els deures de l’institut, en els exàmens. Si li dediques temps al que et costa pots arribar entendre el que abans semblava difícil. A mi m’agrada el hip-hop, és un ball que m'encanta però que necessita de molt d’esforç perquè totes les coreografies surtin bé. Si algún pas del ball no quadra, cal dedicar-li esforç, ganes i temps fins que queda perfecte. És molt gratificant!.
http://www.creativasfera.com/wp-content/uploads/2012/08/esfuerzo-objetivos-551x560.jpgPer tant, esforçar-se en la vida és molt important per a tot. No a tothom li surten bé les coses a la primera. Ens hem de saber esforçar, sobretot en els nostres punts dèbils. L’esforç fa falta sempre, quan has de fer un treball que no t’agrada, quan has fer una cosa que sí... 
Quan t'esforçes et surten millor les coses i això val la pena.

http://img.desmotivaciones.es/201209/beachfashiongirlskatestreetFavim.com456062_1.jpg

ARNAU RAEL 2ESOB
Aquest text tracta sobre l’esforç i és quan una persona vol aconseguir un objectiu o objecte.  La persona farà tot el que sigui possible per poder aconseguir-ho encara que costi. Per exemple, una persona que vol aconseguir treure’s l'ESO ha d'esforçar-se molt per poder aconseguir el seu objectiu. Un cop aconseguit, aquesta persona estarà molt contenta perquè s'ha superat i ha arribat a la seva fita.
Crec que esforçar-se en la vida és molt important per tenir un millor futur o feinar. Desprès, quedarà esforçar-se per altres coses perquè la vida és així.

Jo ho aplico en el meu dia a dia intentant superar el meus reptes. És llavors quan noto que m'esforço més i quan veig que no arribo i necessito donar-ho tot per molt difícil que sigui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada