dimecres, 30 d’abril del 2014

LA MEVA RELACIÓ AMB L'INSTITUT

JULIÁN PÉREZ 2ESO C
El primer dia que vaig entrar a l'institut tenia molta vergonya perquè era el més petit i tenia por de que es fiquessin amb mi per els comentaris que fèia la gent. Però poc a poc m'he anat acostumant a la gent i m'he integrat bastant bé amb els companys i companyes que no coneixia d’altres escoles.
El primer curs vaig conèixer nous professors, les noves regles pròpies de l'institut i em vaig començar a acostumar als exàmens i als diferents nivells, i a la quantitat de deures que posaven en relació amb els de Primària. El primer curs em va anar bastant bé, però segon és bastant més difícil i m’està anant una mica malament. Crec que he canviat bastant l'actitud, que he empitjorat, però he decidit que canviaré i vull millorar bastant.  

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada